🌸 -15% na Biżuterię z Motywami Natury na Powitanie Wiosny!🌿
Kolekcja Exclusive
Srebrna Bransoletka – Pozłacana
Srebrna Bransoletka – Pozłacana

123,75 zł

szt.
Srebrna Bransoletka – Srebro Rodowane
Srebrna Bransoletka – Srebro Rodowane

111,25 zł

szt.
Srebrny Naszyjnik – Pozłacany
Srebrny Naszyjnik – Pozłacany

211,25 zł

szt.
Srebrny Naszyjnik – Srebro Rodowane
Srebrny Naszyjnik – Srebro Rodowane

186,25 zł

szt.
Złoty Pierścionek z Cyrkonią Obrączka
Złoty Pierścionek z Cyrkonią Obrączka

1 311,25 zł

szt.
Złoty Pierścionek z Granatami Ażurowy
Złoty Pierścionek z Granatami Ażurowy

5 118,75 zł

szt.
Złoty Pierścionek Kwiaty z Cyrkoniami
Złoty Pierścionek Kwiaty z Cyrkoniami

936,25 zł

szt.
Złoty Pierścionek Koniczynki
Złoty Pierścionek Koniczynki

661,25 zł

szt.
Złoty Pierścionek Kwiat Ażurowy
Złoty Pierścionek Kwiat Ażurowy

786,25 zł

szt.
Złoty Pierścionek Ażurowe Kwiaty
Złoty Pierścionek Ażurowe Kwiaty

1 143,75 zł

szt.
Złoty Pierścionek Spirala
Złoty Pierścionek Spirala

768,75 zł

szt.
Srebrne Kolczyki Stokrotki
Srebrne Kolczyki Stokrotki

48,75 zł

szt.
Srebrne Rodowane Kolczyki Sople Wiszące
Srebrne Rodowane Kolczyki Sople Wiszące

148,75 zł

szt.
Srebrne Rodowane Kolczyki Koła Zębate
Srebrne Rodowane Kolczyki Koła Zębate

148,75 zł

szt.
Złota Bransoletka ze Zdobionymi Ogniwami
Złota Bransoletka ze Zdobionymi Ogniwami

3 243,75 zł

szt.
Złota Bransoletka Cienka z Kuleczkami
Złota Bransoletka Cienka z Kuleczkami

2 868,75 zł

szt.
Złoty Wisiorek z Diamentami i Rubinem
Złoty Wisiorek z Diamentami i Rubinem

1 993,75 zł

szt.
Złoty Wisiorek z Diamentami i Szafirem
Złoty Wisiorek z Diamentami i Szafirem

1 993,75 zł

szt.
Złote Kolczyki z Brylantami i Szmaragdami
Złote Kolczyki z Brylantami i Szmaragdami

3 243,75 zł

szt.
Złoty Wisiorek z Diamentami i Szmaragdem
Złoty Wisiorek z Diamentami i Szmaragdem

1 993,75 zł

szt.
Złote Kolczyki z Brylantami i Rubinami
Złote Kolczyki z Brylantami i Rubinami

3 243,75 zł

szt.
Reklamacje

Procedura reklamacyjna

1. Sklep Esclusiva.pl jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Esclusiva.pl ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.


2. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Esclusiva.pl niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Esclusiva.pl sugeruje Klientowi skorzystanie z prawa zwrotu, o którym mowa w pn. „ZWROTY", niż drogi reklamacyjnej.

3. Zgłoszenie reklamacji należy składać na piśmie za pomocą Formularza reklamacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu – pobierz tutaj. Klient może złożyć reklamację w dowolnej formie, bez konieczności korzystania z ww. formularza.

4. Zgłoszenie należy wysłać pocztą na adres

Adres email: biuro@esclusiva.pl

(z dopiskiem: „REKLAMACJA”).

5. Zgłaszając reklamację Klient powinien w szczególności określić swoje żądanie związane z wadliwością Towaru (żądania przysługujące z tytułu rękojmi wymienione zostały w formularzu reklamacyjnym).

6. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, i/lub adres poczty elektronicznej (adres e-mail), datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

7.  For You rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

8. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar na koszt Esclusiva.pl (z uwzględnieniem dalszych zapisów niniejszego ustępu) na adres określony w ust. 4 powyżej. Obciążenie kosztami sklepu Esclusiva.pl ma miejsce wyłącznie w przypadku, gdy reklamacja jest uzasadniona. W przeciwnym przypadku kosztami dostarczenia Towaru obciążony zostanie Klient.

9.  Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Esclusiva.pl jest odpowiedzialna za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia na Klienta niebezpieczeństwa lub wynikły z przyczyny, która tkwiła w Towarze w tejże chwili. Na ogół nie traktuje się jako wad obciążających Esclusiva.pl:

1. uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,
2. uszkodzeń mechanicznych Towaru,
3. uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru,
Domniemywa się natomiast, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru.
11. Ze względu na ochronę, jaką zapewniają Klientowi uprawnienia przysługujące mu w oparciu o instytucję rękojmi, Towar nie jest objęty dodatkowo gwarancją.
12. W razie stwierdzenia, iż niezgodność produktu z umową jest skutkiem wady, do zaistnienia której doszło z przyczyn leżących po stronie kupującego, w tym z tytułu nieprawidłowej eksploatacji For You  skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach napraw

§ 10. Polubowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Skorzystanie  z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
2. W razie jakichkolwiek pytań związanych z pozasądowymi sposobami rozstrzygania sporów zachęca się również do kontaktu bezpośrednio z Esclusiva.pl
3. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

1)  Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej
2) Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
3) Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej:    www.federacjakonsumentow.org.pl.

4.  Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy    internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
5.  Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

 

+ 48 791 165 981 (pn-pt w godz. 9.00-17.00)

biuro@esclusiva.pl


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl